Εξυπηρέτηση πελατών

1. Πληρωμή μέσω Αντικαταβολής: Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.Ohlalashoes.gr δέχεται πληρωμές με αντικαταβολή με χρέωση 2,5 ευρώ.

2. Πληρωμή μέσω Τραπεζικής Κατάθεσης: Το ηλεκτρονικό κατάστημα www. OhlalaShoes.gr δέχεται πληρωμές με τραπεζική κατάθεση εντός 5 εργάσιμων ημερών στους παρακάτω λογαριασμούς:

  • ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ / IBAN GR1301104340000043440058568 / ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ 43440058568 / ΣΟΥΡΑΙΛΙΔΟΥ ΒΑΛΕΝΤΙΝΗ
  • ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ / IBAN GR6801714150006415136360954 / ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ 6415-136360-954 / ΣΟΥΡΑΙΛΙΔΟΥ ΒΑΛΕΝΤΙΝΗ

Στην κατάθεση σας θα πρέπει να αναφέρεται το ονοματεπώνυμο σας και ως δικαιολογία τον αριθμό παραγγελίας σας.

3. Πληρωμή μέσω Πιστωτικής Κάρτας: Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.ohlalashoes.gr δέχεται πληρωμές μέσω πιστωτικών, χρεωστικών καρτών. Oι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας που παρέχει το διαδικτυακό περιβάλλον της Τράπεζας Πειραιώς τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών.

on.

Παράδοση προϊόντων:
Οι Αποστολές των αγορών μέσω του Ohlala Shoes εκτελούνται από τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας και αποστέλλονται μέσω Ελτά Courier στη διεύθυνση του πελάτη. Η ημέρα αποστολής της δικής σας παραγγελίας εξαρτάται από την ημέρα και την ώρα που θα την καταχωρήσετε. Μπορείτε να επικοινωνείτε με το Εμπορικό τμήμα της εταιρείας μας για να σας ενημερώνουν για την κατάσταση αποστολής της παραγγελία σας. Οι ανωτέρω όροι παράδοσης δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς.

Έξοδα αποστολής:
Για παραγγελίες ύψους 39€ και άνω τα έξοδα αποστολής για την Ελλάδα είναι δωρεάν και δεν επιβαρύνουν τον πελάτη.
Για παραγγελίες χαμηλότερου ύψους, τα έξοδα αποστολής για την Ελλάδα είναι της τάξεως των 2,5€.
Εκτιμώμενος χρόνος αποστολής δύο εργάσιμες μέρες.

Για όλες τις περιπτώσεις που επιθυμείτε αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε (αλλαγή σχεδίου ,μεγέθους, χρώματος,αντικατάσταση) θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2399 048 004 η να μας στείλετε email στο ohlalashoes@outlook.com. Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 30 ημερολογιακών ημερών και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν. Για επιστροφές εντός Ελλάδας τα έξοδα επιστροφής βαραίνουν αυτόν που κάνει την επιστροφή. Ρητά συμφωνείται ότι η αντικατάσταση των προϊόντων πραγματοποιείται εφόσον το προϊόν προς αντικατάσταση επιστρέφεται στην Εταιρεία μας στην ίδια καλή κατάσταση που αρχικά το παραλάβατε. Η εταιρείας μας δεν αντικαθιστά προϊόντα τα οποία φέρουν βρωμιές, φθορές, κακώσεις ή δε συνοδεύονται από όλα τα έγγραφα τα οποία λάβατε από εμάς. Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει οπωσδήποτε να βρίσκονται μέσα στην αρχική τους συσκευασία,διαφορετικά η αλλαγή/επιστροφή δεν θα γίνεται δεκτή!Αν για οποιοδήποτε λόγω η εξωτερική σακούλα συσκευασίας έχει χαθεί,θα πρέπει υποχρεωτικά να χρησιμοποιήσετε κάποια άλλη σακούλα της επιλογής σας,έτσι ώστε να προστατεύεται επαρκώς η εσωτερική συσκευασία και να μην είναι δυνατό να κολληθούν σε αυτή σημάνσεις από την εταιρία Courier.
Για επιστροφές εντός Ελλάδος τα έξοδα επιστροφής βαραίνουν αυτόν που κάνει την επιστροφή και κοστίζουν 6 ευρώ. Επιστροφές χωρίς να προηγηθεί ενημέρωση του καταστήματος ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ. Αλλαγές προϊόντων γίνονται μόνο με την εταιρεία ΕΛΤΑ courier εναλλακτικά ο πελάτης αναλαμβάνει με δικά του έξοδα την διαδικασία αντικατάστασης.

Δικαίωμα υπαναχώρησης / Ακύρωση παραγγελίας / Επιστροφή χρημάτων
Έχετε το δικαίωμα να αλλάξετε γνώμη και να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση,χωρίς να αναφέρετε το λόγο και χωρίς επιβάρυνση (στην αξία του προίόντος), εντός 14 ημερολογιακών ημερών, από τη μέρα που παραλάβατε το προϊόν.

Επιπλέον διευκρινήσεις:
Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται εφόσον πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:
Τα προϊόντα και η συσκευασία τους θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύονται από όλα τα συνοδευτικά έγγραφα (πχ. Απόδειξη λιανικής ή Τιμολόγιο, και όλα τα συνοδευτικά όπως ετικέτες κτλ). Εφόσον ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, θα σας επιστραφούν τα χρήματα, για την αξία των προϊόντων, στο σύνολό τους εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία ακύρωσης της παραγγελίας. Στις παραγγελίες που έχουν επιβαρυνθεί με έξοδα αποστολής 2€ το ποσό των μεταφορικών δεν επιστρέφεται!!! Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ (η επιστροφή των προιόντων γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και μόνο με εταιρία ταχυμεταφορών COURIER της επιλογής του). Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.

Λανθασμένες αποστολές
Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε δε συμπίπτει με το προϊόν της παραγγελίας σας, θα πρέπει καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής εντός 5 ημερών από την παραλαβή και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του Αιτήματος. Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση του πελάτη για την αντικατάσταση.

Ελαττωματικά Προϊόντα
Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό σε διάστημα 15 ημερών από την πώλησή του, αναλαμβάνουμε την αντικατάστασή του με νέο ή την επιδιόρθωσή του εάν αυτό είναι εφικτό χωρίς οποιαδήποτε επιβάρυνσή σας. Μόλις εντοπιστεί το ελάττωμα, θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής, έτσι ώστε να λάβετε οδηγίες για τη διαδικασία επιστροφής/ αντικατάστασης/επιδιόρθωσης. Εάν κριθεί αναγκαία η αντικατάσταση και δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, έχετε τη δυνατότητα ζητήσετε την αντικατάσταση του από κάποιο άλλο, ισάξιο προϊόν της επιλογής σας ή και μεγαλύτερης αξίας, με την υποχρέωση να καλύψετε την επιπλέον διαφορά που θα προκύψει.